iliustracija iliustracija iliustracija iliustracija iliustracija
Naujienos

Atsakomybė už bepiločių orlaivių naudojimo taisyklių pažeidimus

2017-05-23 16:07:24

Seimas po svarstymo pritarė Administracinių nusižengimų kodekso 29 ir 393 straipsnių pataisoms (projektas Nr. XIIP-3508(2), kuriomis nustatoma administracinė atsakomybė bei sankcijos už Bepiločių orlaivių naudojimo taisyklių pažeidimus.

Kodekse siūloma įtvirtinti, kad bepiločių orlaivių naudojimo taisyklių pažeidimas užtraukia baudą nuo vieno šimto iki trijų šimtų eurų. nusižengimas, padarytas pakartotinai, užtraukia baudą nuo trijų šimtų iki penkių šimtų eurų. Už pakartotinį nusižengimą gali būti skiriamas bepiločio orlaivio konfiskavimas.

Taip pat siūloma nustatyti, kad bendrosios aviacijos eksperimentinės kategorijos lėktuvų ir sraigtasparnių naudojimo skrydžiams reikalavimų pažeidimas užtraukia baudą nuo trijų šimtų iki penkių šimtų eurų.

Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus 2014 m. sausio 23 d. įsakymu Nr. 4R-17 patvirtintos Bepiločių orlaivių naudojimo taisyklės įsigaliojo 2014 m. gegužės 1 d.

BEPILOČIŲ ORLAIVIŲ NAUDOJIMO TAISYKLĖS

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

1. Bepiločių orlaivių naudojimo taisyklės (toliau – taisyklės) nustato bendrąsias bepiločių orlaivių naudojimo taisykles, skrydžių vykdymo jais sąlygas ir tvarką, šiems orlaiviams taikomus techninius reikalavimus ir atitinkamų leidimų bei išimčių suteikimo tvarką.

2. Šiose taisyklėse nustatyti reikalavimai galioja visiems Lietuvos Respublikos oro erdve skrydžius vykdantiems bepiločių orlaivių valdytojams ir atitinkamai orlaiviams, turintiems maksimalią kilimo masę nuo 300 g iki 25 kg. Vykdant skrydžius bepiločiais orlaiviais, kurių maksimali kilimo masė yra iki 300 g, taikomi tik šių taisyklių 11 punkte nustatyti reikalavimai.

3. Vykdyti skrydžius bepiločiais orlaiviais, kurių maksimali kilimo masė yra nuo 25 kg, galima tik Civilinės aviacijos administracijos (toliau – CAA) arba jos įgaliotoje organizacijoje registruotais orlaiviais ir turint išankstinį CAA leidimą, kuriame nurodytos tokiam skrydžiui taikomos sąlygos ir apribojimai, taip pat taikomi orlaivio tinkamumo, civilinės atsakomybės draudimo bei specialūs kvalifikaciniai reikalavimai tokio orlaivio valdytojui.

4. Šių taisyklių reikalavimai, neatsižvelgiant į šių taisyklių 2 punkto nuostatas, netaikomi:

4.1. lynu valdomų bepiločių orlaivių (t.y. ratu skrendantiems orlaiviams, kurių padėtis ir aukštis reguliuojami viename gale pritvirtintu fiksuoto ilgio lynu, kuriuo riboja skrydį valdantis asmuo), nepakylančių aukščiau nei 150 pėdų (45 metrų) nuo žemės paviršiaus, skrydžiams;

4.2. bepiločių pririšamų balionų ir aitvarų, nepakylančių aukščiau nei 150 pėdų (45 metrų) nuo žemės paviršiaus, skrydžiams;

4.3. visiems bepiločių orlaivių skrydžiams uždarose patalpose.

5. Šiose taisyklėse vartojamos sąvokos:

bepilotis orlaivis – kiekvienas orlaivis be įgulos, kurį galima valdyti nuotoliniu būdu arba kurio skrydis valdomas automatiškai, taip pat laisvojo skridimo orlaivis;

laisvojo skridimo orlaivis – sunkesnis už orą bepilotis orlaivis, kurio keliamoji jėga skrendant susidaro dėl dinaminės oro sąveikos su fiksuotais keliamaisiais paviršiais ir laisvasis skridimas nėra tiesiogiai valdomas nuotoliniu ar automatiniu būdu.

psichotropinės medžiagos – alkoholis, opioidai, kanabinoidai, raminamieji (migdomieji) vaistai, hipnotikai, kokainas, psichostimuliuojamosios ir haliucinogeninės medžiagos, lakūs skysčiai. Prie šių medžiagų kava ir tabakas nepriskiriami;

uždara patalpa – stacionariomis pertvaromis nuo išorės atskirta patalpa.

6. Asmuo, valdantis bepiločio orlaivio skrydžio trajektoriją yra laikomas bepiločio orlaivio valdytoju. Valdytojas yra atsakingas už bepiločio orlaivio valdymą pagal šias taisyklių reikalavimus.

7. Draudžiama valdyti bepilotį orlaivį vartojus kokių nors žmogaus galimybes ribojančių psichotropinių medžiagų, taip pat sergant, labai pavargus ar esant kitoms priežastims, dėl kurių jis negali tinkamai atlikti savo pareigų.

8. Bepiločių orlaivių valdytojai turi būti susipažinę ir laikytis pagrindinių teisės aktų, reglamentuojančių skrydžių saugo Lietuvos Respublikos oro erdvėje pagrindinių reikalavimus. Šių teisės aktų pagrindinių reikalavimų sąrašas skelbiamas CAA interneto svetainėje.

9. Bepiločio orlaivio valdytojas asmeniškai atsako, kad orlaivis būtų techniškai tvarkingas. Prieš kiekvieną skrydį valdytojas privalo patikrinti visų bepiločio orlaivio valdymo elementų ir jėgainės darbą. Jeigu valdytojui kyla abejonių dėl bepiločio orlaivio techninės būklės, skrydį vykdyti griežtai draudžiama.

II. SKRYDŽIŲ VYKDYMAS BEPILOČIAIS ORLAIVIAIS

10. Vykdyti skrydžius bepiločiu orlaiviu Lietuvos Respublikos oro erdvėje galima laikantis šių bendrųjų bepiločių orlaivių naudojimo taisyklių:

10.1. teritorijoje, kurioje tokių skrydžių nedraudžia vietos savivaldybė ir jie vykdomi laikantis nustatytų sąlygų bei reikalavimų (jeigu jos nustatytos);

10.2. matant vizualiai, įžiūrint jo skrydžio kryptį ir padėtį, ir bet kokiais atvejais ne toliau kaip 1000 m nuo fizinės valdytojo buvimo vietos;

10.3. išlaikant minimalų 50 metrų atstumą nuo visų rūšių transporto priemonių, statinių ir pašalinių žmonių;

10.4. už miestų ir miestelių tankiai gyvenamų rajonų arba žmonių sambūrio atvirose vietose ribų.

11. Bepiločių orlaivių skrydžiai, negavus atskiro oro eismo paslaugų teikėjo leidimo, draudžiami valdomos oro erdvės dalyje, esančioje:

11.1. arčiau kaip 1 jūrmylės (apie 1.8 km) spinduliu nuo Lietuvos Respublikos tarptautinių Vilniaus, Kauno, Palangos ir Šiaulių oro uostų aerodromų kontrolinių taškų (toliau – kontroliniai taškai) neatsižvelgiant į skrydžio aukštį;

11.2. 1 – 3 jūrmylių spinduliu (apie 5.4 km) nuo kontrolinių taškų virš šalia esančių kliūčių (medžių, statinių, reljefo elementų, elektros laidų, įrenginių ir kt.);

11.3. toliau kaip 3 jūrmylių spinduliu nuo kontrolinių taškų aukščiau 200 pėdų (apie 60 metrų) nuo žemės paviršiaus.

12. Šių taisyklių 11 punkte bepiločių orlaivių skrydžiams apribotų valdomos oro erdvės dalių žemėlapiai pateikti šių taisyklių 1 – 4 prieduose.

13. Bepiločių orlaivių skrydžiai nevaldomoje oro erdvėje draudžiami:

13.1. virš 400 pėdų (apie 120 metrų) nuo žemės paviršiaus, išskyrus atvejus, kai gautas išankstinis CAA leidimas ir tie skrydžiai vykdomi laikantis leidime nustatytų sąlygų;

13.2. Lietuvos Respublikos aerodromų oro eismo zonose (vertikaliose ir horizontaliose ribose), išskyrus atvejus, jei yra gautas aerodromo naudotojo raštiškas sutikimas ir laikomasi aerodromo naudotojo nustatytų sąlygų.

14. Pilotuojamas orlaivis visada turi pirmenybę prieš bepilotį orlaivį. Bepiločiu orlaiviu draudžiama skristi ir kelti pavojų kylantiems ir tūpiantiems orlaiviams.

15. Daiktai, įvairios medžiagos arba skysčiai gali būti išmetami arba purškiami iš skrendančio bepiločio orlaivio tik laikantis CAA nustatytų sąlygų.

16. Specialios veiklos oro erdvėje vykdyti skrydžius bepiločiais orlaiviais galima tik gavus šios oro erdvės naudotojo atitinkamą leidimą.

17. Prieš skrydį bepiločio orlaivio valdytojas privalo susipažinti su visa skrydžių saugos informacija, teisės aktų reikalavimais, vietos savivaldybės reikalavimais, meteorologine situacija (prireikus ir prognoze).

18. Jeigu skrydžio metu bepiločio orlaivio valdytojas netenka galimybės valdyti orlaivį (parandama orlaivio valdymo kontrolė) ir pastarasis išskrenda iš orlaivio valdytojo vizualaus apžvalgos lauko ribų, apie tai būtina nedelsiant telefonu informuoti artimiausią skrydžių valdymo centrą, kurio telefonai skelbiami CAA interneto svetainėje. Pranešime būtina pateikti šią informaciją: orlaivio valdytojo vardas ir pavardė, vieta, kurioje prarasta orlaivio valdymo kontrolė, orlaivio skrydžio aukštis bei skrydžio kryptis.

III. IŠIMČIŲ SUTEIKIMAS

19. Asmenys gali kreiptis į CAA su prašymu suteikti išimtį šių taisyklių 10.2 – 10.4 punktuose nustatytiems reikalavimams, jeigu jie gali pagrįsti CAA priimtiną skrydžių saugos lygį atitinkamomis priemonėmis. Per 10 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos CAA priima sprendimą suteikti arba nesuteikti išimtį pagal šio punkto nuostatas. Sprendime suteikti išimtį nurodomos tokio skrydžio vykdymo sąlygos ir apribojimai bei orlaivio tinkamumo skraidyti reikalavimai, civilinės atsakomybės draudimo ir specialūs kvalifikaciniai reikalavimai tokio orlaivio valdytojui.

IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

20. Šios taisyklės nustato tik minimalius bepiločių orlaivių skrydžių saugos reikalavimus ir neatleidžia bepiločio orlaivio savininko ar valdytojo nuo bet kokios formos teisinės atsakomybės prieš kitus asmenis, jeigu bus pažeistos šių asmenų teisės ir teisėti interesai.

Reklama
Naujienos komentarai

Jūsų komentaras

Jūsų vardas:


Jūsų el. paštas:


Fotorebuso atsakymas:


rebusas
Jūsų komentaro tekstas:



Daugiau naujų naujienų
iliustracija2017-11-20 17:05:23

Pacientams receptinius vaistus įsigyti bus lengviau

Sveikatos apsaugos ministras A. Veryga pasirašė įsakymą, kuriuo vaistininkai nuo lapkričio 18 d. gali pacientams, sergantiems lėtinėmis ligomis ir vartojantiems vaistus ilgą laiką, išduoti juos be recepto 30 dienų laikotarpiui.
iliustracija2017-11-20 16:39:51

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

Jau nebe pirmus metus skambantys Lietuvos verslininkų priekaištai, kad šalyje trūksta kvalifikuotų programuotojų bei inžinierių turi aiškų pagrindą. Būtent IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje.
iliustracija2017-11-20 16:35:13

Kaitlentės priežiūra: kokius puodus rinktis, kaip ją valyti, kad tarnautų ilgiau

Šiuolaikinė viryklė yra virtuvės šerdis, aplink kurią sukasi visa maisto ruoša. Buitinės technikos gamintojai rūpinasi, kad ji taptų vis labiau efektyvesnė ir patogesnė, tačiau žinoma – kaip daiktą prižiūrėsi, taip jis tau ir tarnaus.
iliustracija2017-11-20 16:21:50

Frakcijų vadovai sutarė dėl interpeliacijos ministrui Aurelijui Verygai

Pirmadienį Seimo Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų, Liberalų sąjūdžio, Tvarkos ir teisingumo, Lietuvos socialdemokratų partijos frakcijų ir Mišrios Seimo narių grupės vadovai po susitikimo vieningai sutarė pradėti interpeliacijos procedūrą Sveikatos apsaugos ministrui Aurelijui Verygai.
iliustracija2017-11-16 16:29:35

Vyresniųjų klasių mokiniams - kompiuterinio projektavimo iššūkis

Lapkričio 20-24 dienomis Europos ir Lietuvos švietimo įstaigose vyksianti Europos profesinių gebėjimų savaitė jaunimui atneš daug galimybių susipažinti su įvairia profesine veikla. Viena tokių - pažintis su kompiuteriniu projektavimu.
iliustracija2017-11-16 16:16:11

Ką daryti, kad telefono akumuliatoriaus netektų krauti du kartus per dieną

Išmaniųjų telefonų gamintojai į savo įrenginius kasmet montuoja vis talpesnius akumuliatorius. Nepaisant to, dažnam telefono savininkui nuosavo įrenginio įkrovimas tapo kone tokiu pat ritualu, kaip dantų valymas – dažniausiai tą darome du kartus per dieną.
iliustracija2017-11-16 16:12:17

Vyriausybė nepritaria privalomam SIM kortelių registravimui

Vyriausybė nepritarė privalomam išankstinio apmokėjimo SIM kortelių registravimui ir kovoje su telefoniniais sukčiais siūlo pasitelkti specifinį telefono aparato kodą (IMEI).
iliustracija2017-11-16 16:08:20

5 pagrindinės kliūtys, pradedant verslą Lietuvoje

Baimė bankrutuoti, nepasitikėjimas savo galimybėmis, nedraugiškas valstybės požiūris – anot dr. Austės Kiškienės, tai pagrindinės problemos, su kuriomis susiduria pradedantieji verslą Lietuvoje.
iliustracija2017-11-16 16:03:45

Verslo klasterizacija: 5 tendencijos Lietuvoje

Naujausiais Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) užsakymu atliktos studijos duomenimis, Lietuvoje identifikuojami 64 klasteriai. Prieš keliolika metų klasterių kūrimas Lietuvoje buvo veikiau eksperimentinė veikla, tačiau dabar prognozuojama, kad klasterių įtaka Lietuvos ekonomikai – tik stiprės.
iliustracija2017-11-16 15:59:03

Vairavimas ir vaistai – pavojus kelyje, kurį prisišaukiame patys

Lapkričio 19 d., kaip ir kasmet trečiąjį lapkričio sekmadienį, minima Pasaulinė žuvusių eismo įvykiuose atminimo diena. Šia proga ekspertai pabrėžia retai aptariamą pavojų, JAV plačiai eskaluojamą jau ne vienerius metus – už vairo dažnai sėda migdančių, raminančių ar reakciją kitaip bloginančių vaistų išgėrę žmonės, patys nesuprantantys, kad gali sukelti net mirtiną pavojų.
iliustracija2017-11-16 15:55:33

„Bitė“ perka technologijų bendroves „Stream Networks“ ir „LATNET Serviss“

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Latvija“ pasirašė sutartį dėl Latvijos technologijų bendrovės „Stream Networks“ ir jos antrinės įmonės „LATNET Serviss“ akcijų įsigijimo. Bendrovė Latvijos Konkurencijos tarybai įteikė prašymą pritarti šiam sandoriui.
iliustracija2017-11-16 15:51:20

Socialinis saugumas ir atsparumas „fake news“ – ES vadovų dėmesio centre

Lietuvos Respublikos Prezidentė Dalia Grybauskaitė penktadienį, lapkričio 17 d., išvyksta į Geteborgą, Švediją, kur dalyvaus ES vadovų susitikime. Šio susitikimo tikslas – stiprinti Europos žmonių socialinį saugumą.
iliustracija2017-11-15 11:40:45

Kodėl nevartojant elektros reikia mokėti už leistinąją naudoti galią?

Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija (VKEKK), išnagrinėjusi Šiauliuose gyvenančio vartotojo ir AB „Energijos skirstymo operatorius“ ginčą, pasisakė, kad operatorius pagrįstai reikalauja objekto savininko mokėti už leistinąją naudoti galią, nepaisant to, kad jis nėra sudaręs sutarties ir nevartoja elektros energijos.
iliustracija2017-11-15 11:38:18

Kaip apsaugoti akis ir aplinką: organiniai šviesos diodai

Televizoriaus ekranas ant sienos apmušalų ar užuolaidų, dvipusis monitorius, ypatingos raiškos vaizdai –organinių šviesos diodų (OLED) lankstumas ir plotas atveria ypatingas jų pritaikymo galimybes.
iliustracija2017-11-15 10:55:11

Naujos eros pradžia: išmaniųjų telefonų pramonę keičia dirbtinis intelektas

Dirbtinis intelektas jau nebėra vien tik superkompiuterių dalis. Bendrovei „Huawei“ pristačius pirmąjį išmanųjį telefoną „Mate 10 Pro” su integruotu dirbtiniu intelektu, jis tapo prieinamas kiekvienam.
iliustracija2017-11-13 21:05:08

Daugelis sergančių nežino, nei kas yra antibiotikai, nei kaip juos vartoti

Lapkričio 13-18 dienomis pasaulyje minima supratimo apie antibiotikus savaitė. Visa savaitė antibiotikams skiriama ne be reikalo – sveikatos apsaugą radikaliai pakeitęs išradimas dažnai vartojamas neteisingai bei neatsakingai.
iliustracija2017-11-13 21:01:40

Tyrimas atskleidė: lietuviai nepakankamai rūpinasi savo saugumu kelyje

Saugumo kampanijos „Užsisek saugos diržą autobuse“ iniciatorius tarptautinių maršrutų operatorius „Lux Express“ atliko keleivių apklausą. Paaiškėjo, kad tik 71 proc. lietuvių užsisega saugos diržus važiuodami automobiliu, o autobusu – vos 36 proc. respondentų.
iliustracija2017-11-09 17:44:06

Naujoji karta galės tai, apie ką šiandien tik svajojame

Augant robotizacijos mastams, keičiasi darbo rinkos aplinka ir didelė dalis profesijų gęsta akyse. Greitai visai nebeliks kasininkų ir sandėlio darbuotojų. Į jų vietą stos robotai, gebantys dirbti našiau, greičiau ir be poilsio valandų. Šalia to, atsiras naujų aukštos kvalifikacijos specialistų poreikis.
iliustracija2017-11-09 17:36:48

Arūnas Valinskas įspėja tėvus: tai žlugdo vaikų mąstymą

„Galiu pripažinti, aš pats buvau labai padykęs, tai ir mano sūnūs „velnių priėdę", - laidos „Beatos virtuvė" vedėjai pasakoja TV laidų vedėjas ir prodiuseris Arūnas Valinskas, - „juos auklėjau gana griežtai, mano reikalavimas buvo, kad jie mokytųsi.
iliustracija2017-11-09 16:53:29

Testuojame „Apple iPhone X“: apžvalga

Varle.lt mobiliųjų telefonų specialistų teigimu, net jeigu ir nelabai domitės išmaniųjų telefonų naujienomis, apie „iPhone“ norite to ar ne, girdite kasmet. Na, nebent nenaršote internete, nežiūrite televizijos, o užkemšat ausis ir užsidedat kokius nors tamsius izoliuojančios nuo tokio pobūdžio informacijos akinius.
iliustracija2017-11-09 16:40:38

Sveikesnio maisto beieškant: koks ir kodėl?

Sveikatinimo produktai – mažai girdėtas, tačiau organizmui itin naudingas maistas. „Maximos“ pardavimų duomenys rodo, kad lietuviai pradeda maitintis sveikiau. Dietologė ir maisto tinklaraštininkė pataria– rinkdamiesi, ką valgyti neikime į kraštutinumus.
iliustracija2017-11-09 16:36:21

Už geriausią idėją, kaip užtikrinti vaikų saugumą internete, dovanos 20 tūkst. €

Socialinis verslas Lietuvos rinkoje pastaraisiais metais tampa vis aktualesne tema, tokį kurti ragina ir patyrę verslininkai, ir skirtingos organizacijos. Sąlygos kurti socialinį verslą šalyje labai palankios.
iliustracija2017-11-09 16:31:06

„Revel Systems“ Lietuvoje: naujas biuras, antras pagal dydį padalinys pasaulyje

Daugiau nei 500 mln. eurų vertinama, inovatyvius atsiskaitymo prekybos taškuose sprendimus visame pasaulyje teikianti JAV technologijų bendrovė „Revel Systems“ toliau stiprina savo pozicijas Lietuvoje.
iliustracija2017-11-09 16:20:44

Automobiliai be išmaniųjų telefonų šiandien neįsivaizduojami

Mažėja žmonių, savo gyvenime vengiančių išmaniųjų prietaisų – mobiliųjų telefonų, planšečių ar laikrodžių. Prie pažangos puikiai prisitaiko ir kompiuteriai, kuriuos sujungus su telefonais pasiekiama vis daugiau funkcijų, bei automobiliai: jų sinergija su išmaniaisiais prietaisais vairuotojams palengvina kasdienius darbus.
iliustracija2017-11-08 21:36:50

Saugumu keliuose tamsiuoju paros metu labiausiai rūpinasi moterys

Policijos departamento duomenimis, atšvaitas pėsčiojo matomumą gali padidinti iki 300 m. „Maximos“ parduotuvėse daugiausiai atšvaitų nuperka 25–44 metų moterys. Populiariausi atšvaitai – atšvaitas-juostelė arba prie rūbų prikabinamas atšvaitas.
iliustracija2017-11-08 21:32:15

Lietuva padės atkurti televizijos transliacijas Ukrainos Donecko srityje

Lietuva perduos Ukrainai 7 skaitmeninės antžeminės televizijos siųstuvus. Vyriausybė pritarė atitinkamam Susisiekimo ministerijos siūlymui. Įranga bus pasitelkta siekiant sukurti bendrą informacinę erdvę Ukrainos Donecko srities teritorijoje.
iliustracija2017-11-08 12:57:50

Mokyklose - pirmoji nuo pradinių klasių programuoti mokančių vaikų karta

Aštuonmetis, susikaupęs ir sutelkęs dėmesį į kompiuterio ar planšetės ekraną ne tam, kad pramogautų, o tam, kad programuotų. Tokį vaizdą nuo šio rudens galima matyti jau dešimtyje Lietuvos mokyklų, prisijungusių prie pilotinio Ugdymo plėtotės centro (UPC) vykdomo projekto „Informatika pradiniame ugdyme“.
iliustracija2017-11-08 12:55:54

Parkavimas daugiabučių kiemuose prilygsta chaosui

Parkavimasis daugiabučių namų automobilių stovėjimo aikštelėse kelia stresą ne tik pradedantiems, bet ir patyrusiems vairuotojams. Draudikai pastebi, kad automobilių apgadinimai parkuojantis yra gana dažni, o dėl vietos trūkumo šalia daugiabučių reikia ypatingo atidumo.
iliustracija2017-11-08 09:22:24

Dabar ir prieš 10 metų: televizorių (r)evoliucija

Žvelgiant atgal į 2007-uosius, daugelis lengvai nustebtų išvydę, kaip sparčiai evoliucionavo bene kiekvieno namuose stovėjęs plazminis televizorius. Nuosekliai sekti pokyčius nelengva – kiekvieną rinkoje pasirodžiusią naujieną ar inovaciją geba atpažinti tik tikri šios technologijos entuziastai, tačiau eiliniai televizorių turėtojai išvydę galybę funkcijų ir parinkčių, kiek sutrinka.
iliustracija2017-11-08 09:17:33

Auditoriai: gyventojai dėl netinkamo atliekų tvarkymo moka papildomai

Siekiant užtikrinti gaminių ir pakuočių atliekų (padangų, akumuliatorių, baterijų ir kt.) tvarkymą, o netinkamo tvarkymosi atveju – mokesčio už aplinkos teršimą sumokėjimą, būtina, kad Aplinkos ministerija įdiegtų gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinę sistemą.
* Skelbiamos įvairių šaltinių naujienos, todėl už jas neatsakome. Kai kurie teiginiai gali nesutapti su www.tvnaujienos.lt nuomone. Neatsakome už vartotojų komentarus.